13 Mayıs 2009 Çarşamba

FRANSIZCA GÜNLÜK KONUŞMALAR-BEDAVAFRANSIZCA DERSİ



1.Resim
Bonjour
Bonjour
Bonjour

2.Resim
Siyah Saçlı Adam: Je m'appelle Jacques.Et toi? (Benim adım Jacques, senin ismin ne?)
Kadın: Moi, je m'appelle Michelle. (Benim adım Michelle.)

3.Resim
Siyah Saçlı Adam: Tu es française? (sen fransızmısın?)
Kadın:Non, je suis australienne. (Hayır, Ben avusturyalıyım.)
Siyah Saçlı Adam:Ah bon..... L'Australie, c'est formidable! (Ooo Avusturya, Mükemmel!)

4.Resim
Siyah Saçlı Adam:Et toi, tu t'appelle comment? (Ya sen, senin adın ne?)
Sarı Saçlı Adam:Je m'appelle David. (Benim adım David.)

5.Resim
Siyah Saçlı Adam:Tu es australien toi aussi? Sende avusturyalı mısın?)
Sarı Saçlı Adam:Mais, non! Je suis néo-zelandais! (Hayır, ben yeni zellandalıyım)
Siyah Saçlı Adam:Oh, pardon. (Pardon)

6.Resim
Siyah Saçlı Adam:Je suis ici en vacances. (Ben tatil için burdayım)
Kadın:Moi aussi. (Bende.)
Siyah Saçlı Adam:Bienvenue chez nous! (Ülkemize hoşgeldiniz!)




12 yorum:

  1. senin gibi dantik bir site iste isimsiz mal

    YanıtlaSil
  2. Başlangıç için çok iyi bir site . Yapımcılara sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. fransızca bilen yada ögrenen biri bana ulaşsınn http://www.facebook.com/tunahan.goktass

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bi site. ama buradakiler ile google translate uyuşmuyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google translet sadece kelime cevirebilirsin cümleleri yapamiyor

      Sil
  5. tesekurler cok guzel

    YanıtlaSil
  6. gayet guzel bir site yeni baslayanlar icin ideal yapandan Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  7. c'est chouette . je doit apprendre ici. merci beaucoup

    YanıtlaSil
  8. merci mais il faut que vous ajoutez encore plus de mots parce que je connais pas tous les mots vous allez dire ourquoi j'écris en francais parce que mon prof elle me dit si tu veux apprendre le francais il faut que tu parles toujours en francais j'essaye mais chez moi c'est pas facile car mes parents ne savent pas parler le francais la vie est toujours dure bon j'ai raconté ma vie :D

    YanıtlaSil