28 Nisan 2009 Salı

FRANSIZCA ŞAHIS ZAMİRLERİ-PRONOMS PERSONNELS--SESLİ FRANSIZCA ÖĞREN

FRANSIZCA OKUNUŞ TÜRKÇE
JE (jö) BEN
TU (tü) SEN
IL (il) O (Erkek için)
ELLE (el) O (Kadın için)
NOUS (nu) BİZ
VOUS (vu) SİZ
ILS (il) ONLAR (Erkek için)
ELLES (el) ONLAR (Kadın için)



Fransızcada sözcüklerde dişillik ve erkeklik olduğu için şahış zamirlerinin üçüncü tekil şahsı dişil sözcükler için "Elle" erkekler için "il" kullanılır.

Üçüncü Çoğul Şahıs için ise, Dişil Sözcükler için "Elles" , Eril sözcükler için "ils" kullanılır.




48 yorum:

  1. siteniz cok guzel ogretici ama cumle kurmayi da booyle hazirlarsaniz cok sevinicem fransizcayi sadece sizin siteden ogrenebildim
    cumle kurmyida ogretin lutfen simdiden tesekkurler allh sizden razi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen önce Türkçe konuşmayı öğren de gel

      Sil
  2. ya bu dil cok zormus bi turlu ogrenemiyom nasilcok bu ogrenim ne yapmamlazim tsk

    YanıtlaSil
  3. sitenizi tesedufen gordum cok guzel umarim herkeze yararli olur ben 20 yildir fransada yasayan bir ev hanimiyim fransizcayi anliyorum fakat konusamiyorum kelimeleri cumleleri yanlis soyledigim zaman cocuklarim guluyordu buda benim cesaretemi kirdi ama sizin sayenizde konusmayi ogrenirim insallah.

    YanıtlaSil
  4. cok guzel bi site super bence sper

    YanıtlaSil
  5. bence hekese cik yarari olu r bence yani bu jadar diyorum

    YanıtlaSil
  6. hergun calisacagim bu siteden cok guzel bi site

    YanıtlaSil
  7. bakin kac kisi firansizca ogren meye calisior ama ben 2 senedir firansadayim ama ogrenemedim hala bana ne bu site hic bir site ogretemei bu nalet dili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kagitlara bol bol yazip karsiliginda yazdiginin ornegini cikar cok ise yariyor:)

      Sil
  8. treee bien treeee

    YanıtlaSil
  9. sizin gıbıler oldukca bızım gıbılerde sıze derstek verecektır emın olun bızım ıcın ne kadar onemlı bısey yaptıgınızı bılıyosunuzdur da yıne de soylıyım dedım umarım sıteyı hıc kapatmazsınız :D

    YanıtlaSil
  10. Merci avoir je viens turque a bien tout

    YanıtlaSil
  11. okula gitmek daha iyi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya okula gitmenin neresi iyi (swh)

      Sil
  12. site iyi ancak biraz daha genişletilir ve ayrıntılandırılırsa iyi olur.

    YanıtlaSil
  13. okulda da bisey ogrenilmiyor ki boyle kendi kendine calismak daha iyi bence fransaya geleli 1 sene oldu daha bisey bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  14. BENCE EN KOLAYI FRANSADA YASAYAN BIRI ILE MSNDE KONUSMAK COK YARARLI CUNKU SIZLERE PRATIK LAZIM ARKADASLAR BEN PARISTE YASIYORUM VE KONUSYORUM FRANSIZCAYI SANILDIGI GIBI ZOR DEGIL AMA PRATIK YAPMANIZ GEREKLI OKEY

    YanıtlaSil
  15. Benim de okulda Fransızca sınavım var ve çok iyi not almam lazım! Ve sadece bu siteden çok iyi çalışabiliyorum. =) Evet doğru söylüyorlar Fransa'da yaşayan ya da oraya çok giden birisiyseniz daha iyi konuşursunuz... Ben çok gidiyordum... Ama artık azaldı biraz... :D

    YanıtlaSil
  16. guzellll hemde cok guzel

    YanıtlaSil
  17. iki yıldır fransızca tek dersimi veremiyorum kabusum oldu bu dil yüzünden mezun olamıyorum yardım istiyorum

    YanıtlaSil
  18. bu siteyi bulduğuma çok sevindim.çünkü yiğelerim belçikada yaşıyor aralarında konuştuklarında çok sınırlenıyorum umarım şimdi bırazdaha bişeyler anlarım

    YanıtlaSil
  19. hahaha hihihi hohhoho çok eğlenceli bir dil

    YanıtlaSil
  20. admın emeğine sağlık grammer koymayı duşunuyormusunuz?

    YanıtlaSil
  21. siteniz çok güzel ama ben söyleyince sesim pek gür çıkmıyo yani gırtlaktan çıkmıyo söyleyince. konuşmayı yeni yeni söken çocuk gibi oluyo ya yinede çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  22. onlar ve o ikisindede aynı okunuyor kafam birazkarışıyor
    elle : el diye elles : el diye ikisininde aynı olması çok kötü.
    ama siteniz çok iyi diğer sitelerden hiçbir şey anlamıyorum
    en iyisi sizsiniz merci :D

    YanıtlaSil
  23. admin bir şey sorucam la ve les ne anlama geliyor lütfen cevaplayın !!!!!!!

    YanıtlaSil
  24. Its like you read my mind! You seem to know so much about
    this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you could do with a few pics to drive the message home a little bit,
    but instead of that, this is excellent blog. A fantastic read.
    I will definitely be back.

    My web-site - house cleaning phoenix

    YanıtlaSil
  25. A person necessarily help to make seriously articles I'd state. That is the very first time I frequented your web page and to this point? I surprised with the research you made to create this particular put up amazing. Fantastic job!

    my blog cleaning service

    YanıtlaSil
  26. Just desire to say your article is as astonishing. The clearness for your post is simply
    nice and i can think you are knowledgeable in this subject.
    Well with your permission let me to take hold of your feed to keep updated with imminent post.
    Thank you 1,000,000 and please continue the gratifying work.


    Also visit my website http://www.yumthat.com/profile/lawannadil

    YanıtlaSil
  27. Your style is unique in comparison to other people I have read stuff from.
    Thank you for posting when you have the opportunity,
    Guess I'll just book mark this web site.

    My website cleaning service company
    My webpage - http://www.muionline.org/online/user/view.php?id=52085&course=1

    YanıtlaSil
  28. Siteyi keşfetmekte biraz geç kalmışım sanırım.:) Gerçekten özenle hazırlanmış,emeğinize sağlık. :) Yalnız ben konuşma videolarını açamıyorum,neden olabileceğine dair fikri olan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  29. cumle kurmak daha zor koay yolunu bilen varmi

    YanıtlaSil
  30. şu dil çok zor

    YanıtlaSil
  31. http://karisik-listesi-dinle.blogspot.com
    ŞARKI SÖZÜ-ŞARKI SÖZLERİ ŞARKILARI ŞARKI MÜZİK KARIŞIK TÜRKÜ ARABESK

    ÖZGÜN MÜZİK ŞARKILARI DİNLE
    merci

    YanıtlaSil